понеділок, 20 березня 2017 р.

Зарубіжна література 6 кл. Ч.Діккенс "Різдвяна пісня у прозі"








Робота в малих групах. Роботу в групах варто використовувати для вирішення складних проблем, що потребують колективного розуму. Використовую малі групи тільки в тих випадках, коли завдання вимагає спільної, але не індивідуальної роботи.

Правила роботи в малих групах, які допомагаютьорганізувати роботу.

Швидко розподіліть ролі в групі. Визначтесь, хто буде головуючим, посередником, секретарем, доповідачем. Намагайтесь виконувати різні ролі.

n Головуючий (спікер):

1. зачитує завдання групи;

2. організовує порядок виконання;

3. пропонує учасникам групи висловитись по черзі;

4. заохочує групу до роботи;

5. підбиває підсумки роботи;

6. за згодою групи визначає доповідача.

n Секретар:

1. веде коротко і розбірливо записи результатів роботи своєї групи;

2. як член групи має бути готовим висловити думку групи при підбитті підсумків або допомогти доповідачеві.

n Посередник:

1. стежить за часом;

2. заохочує групу до роботи.

n Доповідач:

1. чітко висловлює думку, до якої дійшла група;

2. доповідає про результати роботи групи.

Починайте висловлюватися спочатку за бажанням, а потім по черзі.

Дотримуйтесь правил активного слухання, головне — не перебивайте один одного.

Обговорюйте ідеї, а не особи учнів, які висловили цю ідею.

Утримуйтесь від оцінок та образ учасників групи.

Намагайтеся дійти спільної думки, хоча в деяких випадках у групі може бути особлива думка і вона має право на існування.

Наприклад, 6 клас. Завдання: з’ясуйте, яким був Скрудж до зустрічі з трьома духами.



Група №1.Опишіть зовнішність Скруджа. Як допомагає зовнішність розкрити характер героя? 2. Соціальний стан (ким був, де працював, статки героя)

3. Родина, сім’я (чи мав родину, друзів)



Група №2. Ставлення до людей, до клерка, до Марлі, жебраків, племінника.

2.Ставлення людей до нього

3.Ставлення до Різдва

4.Ставлення Скруджа до грошей. До чого призвело таке ставлення?



Група № 3 1. Що відбулось з серцем героя?

2.Визначте головні риси героя.



Група експертів (бажано сильніші учні)Рецензує, доповнює звіт трьох груп і узагальнює,

яким був Скрудж до зустрічі? Чи був щасливим?



Після цієї інтеграції учні колективно складають сенкан:







Подорож

Несподівана, фантастична

Водила, дивувала, засмучувала

Достеменно змінила життя Скруджа

Сон

Серце

Вразливе, трепетне

Страждає, шукає і не знаходить

Прагне розуміння, любові і турботи

Чи заслужило?