Календарне планування
Календарно-тематичне планування
уроків російської мови для 8 класу
за Програмою
2012 року(укладачі: Курач Л. І., Корсаков В. О.,
Фідкевич О. Л., Кошкіна Ж. О., Ґудзик І. П.)
Календарно-тематичне планування
уроків російської мови для 7 класу розроблене відповідно до підручника “Російська мова. 7 клас” (підручник
для ЗНЗ з навчанням українською мовою, початок вивчення з 5 класу). Автори
підручника: Полякова Т. М., Самонова О. І., Приймак А. М.
Календарно-тематичне планування
уроків російської мови для
8 класу
за Програмою «Російська
мова» (укладачі: Курач Л. І., Корсаков В. О.,
Фідкевич О. Л., Кошкіна Ж. О.)
Календарно-тематичне планування уроків
російської мови для 8 класу розроблено відповідно до підручника “Російська мова. 8 клас” (підручник для ЗНЗ з навчанням українською мовою, початок
вивчення з 5 класу). Автори підручника: Полякова Т. М., Самонова О. І.
І семестр
Пор. №
|
Дата
|
Мовна тема уроку
|
Тема мовленнєвого спілкування
|
Примітка
|
1.
|
Читання.
Удосконалення навичок читання.
|
Читання із захопленням.
|
||
2.
|
Монолог.Повторення вивченого про стилі мовлення. Особливості
публіцистичного стилю мовлення.
|
Осінь: збір урожаю.
|
||
3.
|
Лексикологія.
Фразеологія.Лексичні засоби та
фразеологічні одиниці, притаманні публіцис-тичному стилю мовлення.
Аудіювання.Сприйняття на слух тексту, що містить фразеологічні одиниці.
|
Запорізька Січ.
|
||
4.
|
Лексикологія.
Фразеологія. Запозичені слова.
|
Вивчаємо російську мову.
|
||
5.
|
Діалог.Поглиблення вивченого про діалогічне мовлення.
|
Вивчення мов.
|
||
6.
|
Морфологія.Повторення вивченого про числівник.
|
Цифри та числа в житті людини.
|
||
7.
|
Морфологія.Відмінювання числівників 50-80, 40, 90, 100.
|
У світі цікавого.
|
||
8.
|
Морфологія.Відмінювання числівників 50-80, 40, 90, 100(продовження).
|
Час.
|
||
9.
|
Монолог.Усний докладний переказ публіцис-тичного тексту-розповіді.
|
Відомі українки.
|
||
10.
|
Морфологія.Повторення вивченого про займенник.
|
Людина і природа.
|
||
11.
|
Морфологія.Відмінювання займенників.
|
Характер і вчинки людини.
|
||
12.
|
Морфологія.Правопис займенників ничего –нечего, никого – некого, ничему –
нечему, никому – некому.
|
Влучні словосполучення.
|
||
13.
|
Монолог.Письмовий вибірковий переказ публіцистичного тексту-розповіді.
|
Обов’язок і героїчний вчинок.
|
||
14.
|
Повторення.Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Лексикологія.
Фразеологія», «Числівник»,
«Займенник».
Контрольна
робота№ 1: тестові завдання за мовними темами.
|
Природа.
|
||
15.
|
Діалог.Діалогіз початковою реплікою, що містить повідомлення.
Оформлення початкової репліки-повідомлення.
|
Шкільне життя.
|
||
16.
|
Морфологія.Повторення вивченого про дієслово. Доконаний і недоконаний вид
дієслова.
|
Людина: виховання.
|
||
17.
|
Морфологія.Доконаний і недоконаний вид дієслова.
|
Стосунки в родині.
|
||
18.
|
Монолог.Замітка в газету інформаційного характеру.
|
Вчинки людини.
|
||
19.
|
Морфологія.Загальне уявлення про дієприк-метник.
|
Вивчаємо російську мову.
|
||
20.
|
Морфологія.Дієприкметниковий зворот. Правопис нез дієприкметниками.
|
Вибір професії.
|
||
21.
|
Монолог.Особливості висловлювань розповід-ного характеру з елементами
опису в публіцистичному стилі.
|
Творчість А. Куїнджі.
|
||
22.
|
Морфологія.Загальне уявлення про дієприслів-ник. Правопис не з
дієприслівниками.
|
Комп’ютери.
|
||
23.
|
Морфологія.Дієприслівниковий зворот.
|
Читання книг.
|
||
24.
|
Аудіювання.Сприйняття на слух речень із дієприкметниковими та
дієприслівниковими зворотами.
|
Явища природи: водоспади.
|
||
25.
|
Морфологія.Різноманітність значень прислівни-ків.
|
Література (книги).
|
||
26.
|
Орфографія.Букви о, епісля шиплячих на кінці
прислівників.Не, нив прислівниках.
|
Голуб – птах-символ.
|
||
27.
|
Морфологія.Поглиблення вивченого про прийменник і сполучник.
|
Людина і тварини.
|
||
28.
|
Морфологія.Поглиблення вивченого про частку і вигук.
|
Вивчаємо російську мову.
|
||
29.
|
Узагальнення та систематизація вивченого з
тем: «Дієслово», «Дієприкметник», «Дієприслівник», «Прислівник», «Службові
частини мови», «Вигук». Контрольна
робота № 2: тестові завдання за мовними темами.
|
Зимова природа.
|
||
30.
|
Контрольна
робота №3: списування тексту.Читання.Читання
вголос віршових та прозових текстів, що містять діалоги та монологи.
|
Зимова природа.
|
||
31.
|
Монолог.Особливості висловлювань розповідного характеру з елементами
роздумів у публіцистичному стилі.
|
Дбайливе ставлення до природи.
|
||
32.
|
Читання.Сприйняття в прочитаному тексті різних аргументів при
обговоренні проблеми.
|
Людина і суспільство.
|
ІІ семестр
Пор. №
|
Дата
|
Мовна тема уроку
|
Тема мовленнєвого спілкування
|
Примітка
|
33.
|
Діалог.Використання діалогу з метою спільного виконання навчальних
завдань.
|
Козацька педагогіка.
|
||
34.
|
Читання.Робота з книгою: передмова в книзі.
|
Світ книг.
|
||
35.
|
Текст.Повторення вивченого про текст.
|
Природа та людина.
|
||
36.
|
Текст.Спонукально-вольова інформація, що прямо виражена в тексті.
|
Спілкування між людьми.
|
||
37.
|
Читання.Сприйняття у
прочитаному тексті прямо вираженої спонукально-вольової інформації.
|
Ставлення до близьких людей.
|
||
38.
|
Аудіювання.Сприйняття на слух текстів, що містять прямо виражену спонукально-вольову
інформацію.
|
Хліб – усьому голова.
|
||
39.
|
Текст.Зворотній порядок слів як ознака стилістично забарвленого
мовлення.
|
Виразність мовлення.
|
||
40.
|
Текст.Паралельний зв’язок між реченнями в тексті.
|
Спілкування.
|
||
41.
|
Читання.Зміст тексту. Підтекст твору.
|
“Підводні камені” спілкування.
|
||
42.
|
Аудіювання.Розуміння під час слухання прямо вираженого змісту та
підтексту твору.
|
Стосунки між людьми.
|
||
43.
|
Монолог.Твір розповідного характеру з елемен-тами опису місцевості у
публіцистичному стилі.
|
Моє улюблене місто
(Моє улюблене село).
|
||
44.
|
Речення.Повторення вивченого про відокремлені члени речення.
|
Шкільна праця.
|
||
45.
|
Речення.Відокремлення означень, що виражені дієприкметниковим
зворотом.
|
Людина та природа.
|
||
46.
|
Речення.Відокремлення обставин, що виражені дієприслівниковим
зворотом.
|
Людські якості.
|
||
47.
|
Речення.Зображувально-виражальні можливості дієприкметникових та
дієприслівникових зворотів.
|
Краса слова.
|
||
48.
|
Повторення.Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Текст»,
«Відокремлені другорядні члени речення». Контрольна
робота № 4: тестові завдання за
мовними темами.
|
Вивчаємо російську мову.
|
||
49.
|
Монолог.Вибірковий переказ тексту публіцистич-ного стилю з елементами
опису місцевості.
|
Людина та природа.
|
||
50.
|
Речення.Складносурядне речення. Інтонація та сполучники.
|
Людина та природа.
|
||
51.
|
Речення.Смислові відносини між частинами складносурядного речення.
|
Природні явища: дощ.
|
||
52.
|
Речення.Уживання складносурядних речень в усному та писемному
мовленні.
|
Людина й краса навколишнього світу.
|
||
53.
|
Монолог.Опис пам’ятки історії та культури у публіцистичному стилі.
|
Пам’ятки історії та культури.
|
||
54.
|
Речення.Складнопідрядне речення.
|
Про необхідність навчатися.
|
||
55.
|
Речення.Кома у складнопідрядному реченні.
|
Вчимося вчитися.
|
||
56.
|
Речення.Різноманітність смислових відносин між головною та підрядною
частинами у складнопід-рядному реченні.
|
Людські якості.
|
||
57.
|
Речення.Різноманітність смислових відносин між головною та підрядною
частинами у складнопід-рядному реченні (продовження).
|
Людські якості.
|
||
58.
|
Контрольна
робота № 5: зорово-слуховий диктант.
|
|||
59.
|
Аудіювання.Сприйняття на слух особливостей складносурядних та
складнопідрядних речень.
|
Значення знань для людини.
|
||
60.
|
Монолог.Твір-роздум на морально-етичну тему.
|
Морально-етичні правила поведінки.
|
||
61.
|
Речення.Непряма мова.
|
Стосунки між людьми.
|
||
62.
|
Речення.Заміна прямої мови непрямою.
|
Виразність мовлення.
|
||
63.
|
Контрольна
робота № 6: письмовий переказ.
|
|||
64.
|
Аудіювання.Сприйняття на слух особливостей речень із прямою та непрямою
мовою.
|
Козацтво.
|
||
65.
|
Читання.Цитування в книгах різних жанрів.
|
Комп’ютерний переклад.
|
||
66.
|
Повторення.Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Складне
речення», «Пряма та непряма мова». Контрольна
робота № 7: читання
мовчки.
|
Людина та навколишнє середовище.
|
||
67.
|
Аудіювання.Сприйняття на слух текстів, що містять аргументацію для доказу
різних точок зору.
|
Комп’ютер – друг чи ворог?
|
||
68.
|
Діалог.Відтворення та складання діалогів.
|
Мова – частина культури.
|
||
69.
|
||||
70.
|
Підсумковий урок. Повторення вивченого у 8-му класі.
|
Людські якості: хоробрість.
|
Параметри
Перевірки
|
Клас , семестр
|
|
8 клас
|
||
І
|
ІІ
|
|
Мовні вміння
|
2
|
2
|
Аудіювання
|
-
|
1
|
Говоріння: Діалог
|
-
|
1*
|
усний переказ
|
-
|
-
|
усний
твір
|
-
|
1*
|
Читання: Вголос
|
-
|
1*
|
Мовчки
|
-
|
1
|
Письмо: Списування
|
1
|
-
|
зорово-слуховий
диктант
|
-
|
1
|
слуховий
диктант
|
-
|
-
|
письмовий
переказ
|
-
|
1
|
* Види діяльності, перевірка яких
здійснюється індивідуально протягом року (на розсуд учителя); для них не
виділяються окремі уроки.