10 ТКР № 3 № « Творчість Л.Толстого та Ф.Достоєвського»
1В
1. Розташуйтеподії роману Федора Достоєвського «Злочин і кара» у хронологічнійпослідовності.
А убивстволихварки
Б зізнання Раскольникова Соні
В лист матері Раскольникова до сина
Г убивствоЛизавети
2. ОленаІванівна, яку вбив Раскольников, була
А крамарка
Б квартирнахазяйка Раскольникова
В лихварка
Г повія
Д графиня
3. Місто, у якомурозгортаютьсяподії роману Федора Достоєвського «Злочин і кара»
А Москва
Б Петербург
В Саратов
Г Нижній Новгород
Д Київ
4.Теорія Раскольникова побудована на
А ідеїсоціальноїсправедливості
Б економічних принципах
В практичному розрахунку
Г ідеїнерівності людей
Д ідеїрівностівсіх людей
5. .
Позначтекрилатийвислів Федора Достоєвського.
А «Чим більшелюдинадає людям і меншевимагаєсобі, тим вона краща; чимменшедаєіншим і більшесобівимагає, тим вона гірша»
Б «Усіщасливісім’їщасливіоднаково. Кожнанещасливасім’янещасливапо-своєму»
В «Неможливожитиспокійно і бути щасливим, поки на земліживещехоча б один нещасний. Мета життя — добробут і щастявсьоголюдства»
Г «Щастяцілогосвіту не вартесльозинкихоча б однієїзамученоїдитини»
Д «Людина створена для щастя, як птаха для польоту
6. . Справжньою карою для
головного героя роману «Злочин і кара» стаєА «Чим більшелюдинадає людям і меншевимагаєсобі, тим вона краща; чимменшедаєіншим і більшесобівимагає, тим вона гірша»
Б «Усіщасливісім’їщасливіоднаково. Кожнанещасливасім’янещасливапо-своєму»
В «Неможливожитиспокійно і бути щасливим, поки на земліживещехоча б один нещасний. Мета життя — добробут і щастявсьоголюдства»
Г «Щастяцілогосвіту не вартесльозинкихоча б однієїзамученоїдитини»
Д «Людина створена для щастя, як птаха для польоту
А визнанняхибностісвоєїтеорії
Б визнання себе не гіднимвласноїтеорії
В муки совістівідусвідомленняпротиприродностісвоєїтеорії та своїхдій
Г каторга
Д смерть Єлизавети
7.Якісюжетнілініївизначаються
в романі Л. Толстого «Анна Кареніна»?
8.
З’ясуйте, у чому, на вашу думку, полягаєсуперечливість образу Анни Кареніної.
9.
Психологізм як найбільшийздобутоклітератури XIX століття у
творчостівказанихписьменниківдосягнуто за допомогою таких прийомів.
Встановітьвідповідність.
Встановітьвідповідність.
а)Стендаль
|
а)дослідженняпсихологіїлюдини
в екстремальнійситуації
|
б)Бальзак
|
б)
"діалектикадуші"
|
в)Достоєвський
|
в)
внутрішній монолог
|
г)Толстой
|
г) деталь
|
10. Яка роль
епіграфа у творі? Обґрунтуйте свою відповідь.
2В
1.Встановітьвідповідністьміж
героями роману Федора Достоєвського «Злочин і кара» та їхнім родом занять.1 Раскольников А лихварка
2 Соня Б студент
3 ОленаІванівна В слідчий
4 Порфирій Петрович Г повія
Д купець
2. . Кумиром
Родіона Раскольникова був
А Наполеон Бонапарт
Б Александр Македонський
В Карл Великий
Г Михайло Кутузов
Д Александр Суворов.
3.Позначтекрилатийвислів
Федора Достоєвського.А Наполеон Бонапарт
Б Александр Македонський
В Карл Великий
Г Михайло Кутузов
Д Александр Суворов.
А «Краса врятуєсвіт»
Б «Не може бути краси в тому, у чомунемаємудрості»
В «Красота всюди вельми бажанийгість»
Г «Красота володіє силою і даром вносити мир у серця»
Д «Красота — целишеобіцянкащастя»
4. . Убивствомстароїлихварки Раскольников хоче довести, що
А вінтакий, як усі люди
Б вінмає право на заможнежиття
В біблійнізаповіді не мають для ньогожодногозначення
Г вінналежить до розряду тих, «що право мають»
Д він є вродженимзлочинцем
5. .
Вставтепропущені слова:
«Все …. семьи похожи друг на друга, каждая …. семья несчастлива по-своему».
«Все …. семьи похожи друг на друга, каждая …. семья несчастлива по-своему».
6. Образ,
зображенийТолстим, для вираженнясвоєїфілософськоїконцепції.
7. Героїня,
яка ціноюсамопожертвиврятуваласім’ювід краху.
8. Події в
романівідбуваються в такійпослідовності:
а) Зустріч Анни з Левіним і розмова з ним;
б) Каренінаприїжджає навести лад у сім’ї брата;
в) пологи. Хвороба героїні;
г) сцена в опері;
д) сцена скачок.
а) Зустріч Анни з Левіним і розмова з ним;
б) Каренінаприїжджає навести лад у сім’ї брата;
в) пологи. Хвороба героїні;
г) сцена в опері;
д) сцена скачок.
9.
Встановітьвідповідністьміжосновними «моделями» сімей, якізображені в романі, та
героями, якіпрагнутьвтіленняцих моделей.
а)Каренін
|
а)
зверхнєставлення до родини та міцноїсім'ї
|
б)Облонський
|
б)
будівництвородини - цебудівництвожиття
|
в)Вронський
|
в) сім'я -
цеофіційно узаконена форма відносин
|
г)Левін
|
г) сім'я -
зовнішняоболонка, необхідначастинасуспільного устрою
|
10 Яка роль
епіграфа у творі? Обґрунтуйте свою відповідь.